piątek, 15 listopada 2013

Kartka z niespodziankami...odkryj co w sobie kryje :)

Już od dawna zbierałam się do zrobienia tego projektu. Okazją do zrealizowania jej okazało się wyzwanie Urodzinowe ekspresowe #3 - Scrapakivi - Dziewczyny jeszcze raz wszystkiego Haraszego :). Karteczka jest w brązowych barwach, dlatego leci na Scrapgangu-monochromatycznie . Imieninowy upominek zdobią stempel, perełki i wstążka - zatem frunie do 123 scrapujTy na bingo-wyzwanie.

Ukryłam 3 niespodzianki :) 
Odkryjecie je ze mną?


Co kryje się po rozwiązaniu?




Rozwiązane...




Słodkości dla jubilata :)




To nie koniec, po lewej kolejna...




 Życzenia ukryte na tagach w kieszonce :) ,ale to nie koniec nad kieszonką...




Niespodzianka : Słodkich chwil :)




Tu kartka po odsłonięciu wszystkich Akuku :)
Czy udało mi się, którymś elementem rzeczywiście zaskoczyć? 




Do wykonania upominku wykorzystałam wspaniałe papiery i kwiatki Scrapakivi .
Do okładki wykorzystałam Warm Memories 1/9, a w środku znalazł się Warm memories 2/9 . A różyczki są tu :)