środa, 20 listopada 2013

Pierwsza świąteczna karteczka zakładkowa.

Cześć! Kilka dni temu, po położeniu dzieciaczków spać, zasiadłam w wygodnym fotelu usadowionym przy rozpalonym kominku i ... zaczęłam tworzyć. I tak uruchomiłam wreszcie świąteczną manufakturę :) Stworzyłam tego wieczoru 3 kartki, niestety brak dobrego światła dziennego i drygu do pstrykania fotek trochę opóźnił premierę na blogu. Jednak dziś wzięłam się w garść i w tym miejscu prezentuję :)




Kartka powędruje na wyzwanie 123scrapuj , tematem zabawy jest Bingo. U mnie wyszło znów:       stempel, perełki, wstążka

Tę kartkę wykonałam w całości z papierów Scrapakivi : o ten i ten i półperełeczki. Pierwszy raz z nich korzystałam i na pewno jeszcze po nie sięgnę, ponieważ są wspaniale grube i te kolory.

* Dziękuje wszystkim, którzy znajdują chwilę, żeby tu zajrzeć. Komentującym bardzo,bardzo dziękuje. Jest ich kilka,ale każdy dodaje mi skrzydeł :) ♥