środa, 26 lutego 2014

ORGANIZACJA BIURKA cz.1

Cześć.
Długo zastanawiałam się jak wziąć się za te porządki. Postawiłam na sposób "małymi kroczkami".
Tylko co w tym chaosie będzie malutkim kroczkiem?
Długopisy, ołówki, pędzle, linijki, nożyczki, kredki i jeszcze raz długopisy...
Na początek obowiązkowo trzeba wyrzucić te, na które patrzymy i mówimy - kupię wkład- zazwyczaj tego nie robimy i odstawiamy. Gdy wyrzucimy już te "zużyte" ubywa nam już trochę ( w moim przypadku ok 7 ).  Następnie zgromadźmy dwie kupki
no.1 - długopisy czarne,niebieskie itp
no.2 nożyczki, linijki, pędzle itp.

Jeśli macie pod ręką jakąś starą puszkę bądź słoik od razu umieśćcie posegregowane przybory do pojemników. Czemu od razu? Ponieważ różne rzeczy mogą się wydarzyć... u mnie dzieci nagle mogą potrzebować 200% mojej obecności bądź ekspresowej kanapeczki.. i wtedy znów powstaje sytuacja, że coś rozpoczęłyśmy, a ... cel nie został osiągnięty :(


W kolejnym poście będzie mały kursik DIY na pojemnik do przyborów. :)

Do kliknięcia.