środa, 26 lutego 2014

Po zimowym "śnie" ... Witam się z Wami na wiosenne porządki.

Długo mnie już nie było w tym wirtualnym świecie. Zapadłam w 3 miesięczny zimowy, leniwy sen. Wiele razy miałam podrygi do tworzenia kartek - zainspirowana niesamowitymi pracami innych Pań i Panów :) Jednak zanim zabrałam się w twórczą podróż , zapragnęłam artystycznego kącika- biura. Wszystko zaczęło się w grudniu. Pokój gościnny dosłownie zawalony pudłami nagromadzonych "przydasiów" , kartonów, papierów, farb itp. Czy Wy też macie swoją domową "graciarnię"? Czas nadprzyrodzonych sił i pozytywnego nastawienia do WIELKIEGO PORZĄDKU musiał się ugiąć pod świątecznymi obowiązkami. Po świętach - Sylwester... a potem tylko omijałam ogromnym łukiem TEN pokój. Czy Wy też tak macie, że wisi nad Wami chmura gradowa i prędzej czy później musicie to zrobić,ale wolicie później,później...i później?
U mnie to trwało długo,aż...
Nagle pojawiły się krokusy w ogrodzie! Postanowiłam wziąć się w garść i zorganizować przestrzeń wokół miejsca "pracy".
Jeśli również kiedykolwiek tak miałyście bądź macie - dajcie znać. Zorganizujmy się razem.
W następnych postach postaram się zaprezentować Wam moje pomysły na organizację biura-pracowni. Będzie kilka rzeczy, które będziecie mogli sami zrobić, i takie bez których moim zdaniem nie można się obyć :)

Do kliknięcia :)