środa, 5 marca 2014

DIY - kurs na wykorzystanie puszki po mleku w proszku

Jestem chomikiem! Naprawdę. Od dzieciństwa mam nawyk... chomikowania różnych rzeczy, zawsze wydaje mi się,że TEN właśnie przedmiot,który mam zaraz wyrzucić - może się przydać. Czy Wy też tak macie? To co chciałabym Wam pokazać nie jest zbyt odkrywcze,a na pewno nie jest trudne w wykonaniu. Dlatego przypuszczam, że nie będzie niczego nie zrozumiałego.

Będzie nam potrzebna puszka (jakakolwiek po mleku, konserwie...) resztki tapety, klej ( magic, do tapety, stolarski) linijka i nożyczki oraz niezbędne wolne 15 minut :)




 1. Mierzymy naszą puszkę wszerz i wzdłuż.
 2. Wycinamy tapetę wg wymiaru wszerz, a do długości puszki dodajemy 1 cm.
 3. Smarujemy puszkę klejem.
 4. Przyklejamy tapetę ( dodatkowy 1 cm przyda się do "czystego" zakończenia)
 
 I gotowe ;) ja z rozpędu zrobiłam 5 puszek. 2 nowe przyborniki trafiły do pokoju córki (stamtąd są skrawki tapety), a pozostałe do domowego biura.

Niebawem zapostuję kolejne pomysły DIY z wykorzystaniem tapety ;)


Do kliknięcia :)